astrid-engeland.reismee.nl

Lets the adventure begin!

Vanochtend was het dan zover, mijn reis naar Engeland! Ik was vanochtend heel zenuwachtig want dit werd mijn eerste reis helemaal alleen maar ik had er vooral heel veel zin in.

Mijn grootste angst van vanochtend was, dat mijn pick-up er niet met mijn naambordje zou staan bij de aankomst hal. Toen ik de aankomst hal binnenliep, kon ik geen bordje vinden waarop mijn naam stond. Ik heb 20 minuten in de aankomst hal gewacht. Daarna besloot ik om naar een infodesk te lopen om te vragen naar mijn pick-up. Dit was gelijk de eerste oefening voor mijn Engels! De mensen bij de infodesk begrepen mij gelukkig wel en na 10 min was mijn chauffeur op het vliegveld.

Eenmaal aangekomen in het gastgezin werd ik goed ontvangen. Ik heb met mijn gastgezin een kopje thee gedronken en daarna kreeg ik een rondleiding door het huis. Na de rondleiding heb ik mijn koffers uitgepakt en zat ik lekker in de tuin.

Ik heb vanavond een tipical English dinner op. Ze vertelde mij dat zij dit elke zondag als traditie eten. Ik heb wortels met aardappelen uit de oven gegeten, hier zat spitskool bij, soort aardappelpuree, kip en een soort brood gemaakt van meel en eieren.

Na het avondeten ben ik naar een winkel gegaan. Ik heb een ov chipkaart gekocht om te reizen met het openbaar vervoer. Daarna liet mijn gastgezin zien hoe ik naar het station moest lopen.

Mijn eerste indruk van het gastgezin is heel goed. Het zijn hele aardige mensen en zij willen mij graag helpen.


Morgen start mijn eerste schooldag. Spannend!

Greets from Engeland!


Reacties

Reacties

Marjan en Wim

Top! We zijn trots op je! Fijn dat je het goed getroffen hebt in het gastgezin. Veel succes morgen op de eerste schooldag. Liefs, pap en mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active