astrid-engeland.reismee.nl

Eerste week school

Afgelopen maandag startte mijn eerste schooldag in Eltham. Ik was best wel nerveus voor mijn eerste schooldag.

Toen ik de school binnenliep wisten ze gelijk al wie ik was want ze spraken mij gelijk aan. Bij de info balie kreeg ik informatie over de school en over de activiteiten die er te doen zijn. Ik kreeg daarna een formulier met vragen erop wat mijn hobby’s zijn, waarom ik deze taalcursus wil volgen en wat ik belangrijk vind om te leren.

In de klas vroeg de leraar aan de andere studenten of ze vragen hebben voor mij. Zo kon ik mezelf voorstellen aan mijn klasgenoten.

De lessen in de klas zijn goed te volgen voor mij. Wel merkte ik dat ik moeite heb met de uitspraak van sommige woorden.

In mijn klas zitten een hoop leerlingen die uit Arabië komen. Het is heel lastig om met hun een gesprek te voeren omdat zij veel Arabisch met elkaar praten. Dit vind ik wel jammer! Wel raakte ik op mijn eerste schooldag aan de praat met iemand die uit Japan komt. Zij verblijft ook in een host family en toevallig ook vlak bij mij in de buurt dus ik heb een travelmate!

Op maandag en dinsdag hebben een hoop leerlingen school in de middag tot 16:15. Zelf heb ik alleen in de ochtend school. Ik heb aan mijn leraar gevraagd of ik meer lessen kan krijgen op maandag en dinsdag. Zelf denk ik dat dit heel goed is voor mij om Engels te leren. Volgende week mag ik hiermee starten.

Vandaag heb ik met 2 studievrienden Londen bezocht. We hebben in een Chinees restaurant geluncht en daarna foto’s gemaakt in Londen.

Vanavond zet ik er een aantal foto’s op!:)

Groetjes!!

Reacties

Reacties

Antoinette

Leuke foto's Astrid!
Fijn dat je een maatje gevonden hebt en dat je je draai al een beetje hebt gevonden.
Succes en groetjes van Theo, Antoinette, Anouk en Iris

Melissa

Super gaaf Astrid echt leuk om dit zo te kunnen lezen ook en dat het zo goed gaat?

oma

Astrid bedankt voor je foto.s en het verslag van deze week. leukdat je een maatje

hebt waar je mee naar school ga.fijn dat het goed met je gaat.
groetjes Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active