astrid-engeland.reismee.nl

Lang weekend

Ik heb een heel leuk weekend achter de rug!

Donderdag ben ik met een paar studenten naar de musical Aladdin geweest. Deze musical vond ik heel leuk. Helaas kon ik niet alles volgen wat ze zeiden omdat ze heel snel praatte. Gelukkig kon ik het in grote lijnen wel volgen.

Vrijdag was ik jarig. Elke vrijdag als er mensen weggaan word er in de tuin van school hun diploma uitgereikt. Voordat de diploma uitreiking begon heeft de school ‘happy birthday’ voor mij gezongen.

Mijn lieve zussen kwamen dit weekend mij opzoeken in Londen. Vrijdag waren ze al vroeg in Londen. Ik had met mijn zussen op het station afgesproken. Vanaf het station zijn we naar een foodfestival gegaan. Dit was een activiteit georganiseerd door school. Bij het foodfestival heb ik mijn zussen voorgesteld aan een paar studenten. We hebben daar een gezellige middag gehad. Na het foodfestival zijn we naar de Tower Bridge gegaan. Ik heb verjaardagscadeautjes onder de Tower Bridge uitgepakt.

Op zaterdag zijn we naar de kew garden gegaan. Dit was een hele grote tuin met allemaal verschillende soorten planten en bloemen. Er stonden 2 grote kassen in de tuin waar we naar binnen zijn gegaan. In deze kassen was het veel warmer dan buiten. Dit waren tropische planten die binnen stonden. Ook konden we naar boven klimmen om vanaf boven de tuin te bekijken. Na de kew garden zijn we naar Peggy porschen geweest waar we een cupcake gekocht hebben. De cupcakes waren heel lekker! Daarna zijn we naar het platform van Harry Potter gegaan. Helaas stond hier een hele lange rij om een foto te maken van het platform. We hebben een foto gemaakt van buiten de rij. Nadat we naar het platform zijn geweest, zijn we naar Neal’s Yard gegaan. Neal’s Yard is een straat met gekleurde huisjes. Hier zijn we naartoe gegaan om foto’s te maken. Daarna zijn we naar de Carnaby Street gegaan. Hier hebben we gezellig avond gegeten.

Op zondag zijn we de Londen Eye in geweest. Toen we helemaal boven waren, hadden we een heel mooi uitzicht. Hier hebben we natuurlijk veel foto’s van gemaakt. Na de Londen Eye hebben we wat op het terras gedronken. Daarna zijn we naar een bushokje gelopen om daar foto’s te maken. Ik had zelf nog geen foto’s van het bushokje en ik ben hier al 3 weken. Dit weekend heb ik eindelijk een foto met het bushokje haha. Rond de middag hebben we afgesproken met een student uit mijn klas. Zij wilde heel graag mijn zussen ontmoeten. We zijn gezellig met z’n 4e naar de Covert garden gegaan. Bij de Govert garden waren heel veel leuke kraampjes waar we langs zijn gelopen. Ook stonden er een hoop mensen in uniform waarmee je op de foto kon gaan. Na de Covert garden ging mijn student weer terug naar haar gastgezin. Ik ben met mijn zussen na de Covertgarden naar nothing Hill geweest. Dit was ook een straat met leuke gekleurde huisjes. Ook stond er een markt bij de gekleurde huisjes. We zijn daarna naar de Tower Bridge geweest waar we lekker avond gegeten hebben in een pup. Na het avond eten hebben we mooie foto’s gemaakt van Londen bij night.

Vandaag had ik een dag vrij van school omdat mijn zussen in de avond terug vliegen. Deze dag kon ik dan nog wat leuks doen met mijn zussen. We hebben vanochtend gevaren van Greenwich naar de Londen Eye. Daarna zijn we de stad in geweest om even wat te gaan drinken. We hadden een retour gekocht bij de boot dus zijn we daarna weer terug gevaren naar Greenwich. In Greenwich zijn we nog even over de markt gelopen. Na de markt zijn we het park in gegaan om nog even te genieten van het mooie uitzicht. Rond 5 uur gingen mijn zussen weer terug naar Nederland.

Het was een super leuk weekend met mijn zussen. Er komen weer heel veel nieuwe leuke fotos bij.


Reacties

Reacties

Wim en Marjan

Wat fijn dat jullie met zn drietjes een fantastisch weekend hebben gehad!
Bijzonder om je verjaardag in Engeland te vieren, en dan ook naar school op je verjaardag! Dat zal waarschijnlijk niet snel meer gebeuren!
We kijken uit naar de foto's!

We hopen dat iedereen zal smullen vd stroopwafels!
Liefs, pap en mam

Carola

Zo leuk om je verjaardag in London te vieren! Was een super tof weekend!! Zoveel leuke dingen gedaan. Veel succes weer deze week op school en groetjes aan iedereen die we gezien hebben dit weekend! XXX

Annette

Klinkt als een super gezellig weekend!

Groetjes vanuit NL!

oma corrie

je hebt echt leuke dingen gedaan
met Carola en Renate .
je hebt ze mooie plekjes laten zien...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active