astrid-engeland.reismee.nl

Laatste week

Alweer mijn laatste week hier in Londen.. Nog een paar dagen naar school en dan ga ik alweer terug naar Nederland.

Ik heb weer een leuke week en een leuk weekend gehad. Afgelopen woensdag ben ik met school naar de Tower of Londen geweest. Het was een leuk interessant museum. Ook hebben we gelijk een groepsfoto gemaak bij de Tower Bridge.

Donderdag ben ik met studenten naar de Covert garden gegaan. Hier ben ik al wel eerder geweest maar het blijft een hele leuke plek om te bezoeken. Vrijdag heb ik een afscheidslunch gehad met studenten die weggingen.

Op zaterdag heb ik niet zo heel veel gedaan. Sinds dit weekend ben ik heel erg verkouden en op zaterdag was dit het ergste. Zaterdagmiddag heb ik mijn student geholpen met boodschappen doen. Begin de avond heb ik een filmavond thuis gehad met mijn hostfamily. Het was heel gezellig en het was gelijk ook een heel leerzaam moment weer.

Gister heb ik met 2 studenten het Harry Potter museum bezocht. We keken hier al ruim een week naar uit:) Het was ook natuurlijk weer iets voor ons dat onze trein gecanceld was en dat we een andere oplossing moesten bedenken om toch optijd te komen bij de meetingspoint om 11 uur. Gelukkig hebben we dit wel kunnen redden. We kregen eerst een walkingstour door Londen en daarna gingen we naar het museum. Het museum was heel groot en heel mooi.

Afgelopen vrijdag vroeg mijn docent of ik het leuk zou vinden om een level omhoog t gaan met mijn Engels. Natuurlijk heb ik hier ‘ja’ op gezegd. Vandaag was mijn eerste dag in mijn nieuwe klas. Het was moeilijker dan in mijn andere klas. Dit had ik natuurlijk ook wel verwacht maar ik kon alles goed volgen gelukkig.

Deze week krijg ik weer een soort examen toets week om te kijken wat mijn niveau is. Ik ga weer mijn best doen.

Ik zet er weer wat foto’s bij. Er komt natuurlijk ook nog een blog van deze week!

Reacties

Reacties

oma corrie

Astrid ik vindt het knap dat je naar Londen bent gegaan

om Engels te leren .nog een paar dagen dan zit het er op
groetjes Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active