astrid-engeland.reismee.nl

Weekend!

Wat gaat zo’n week weer snel. Alweer mijn eerste week school zit erop!

Ik heb deze week een hele hoop nieuwe mensen leren kennen en een hoop kunnen leren op school. De leraren op school kunnen goed uitleggen en voorbeelden geven waardoor ik snap wat er bedoelt wordt. De leraren op school willen dat wij zo weinig mogelijk Google translate gebruiken. Als we een woord of iets anders niet weten, moeten wij het vragen aan de medestudenten. Als we er dan nog steeds niet uit komen dan legt de leraar het ons uit. Ik vind het een goede methode om te leren want zo onthoud je het wel makkelijker! Soms krijgen we aan het einde van de ochtend huiswerk mee om te maken.

In mijn klas word ik vaak ‘’holland’’ genoemd omdat ze moeite hebben met het uitspreken van mijn naam haha.

Vandaag heb ik een rondvaart gemaakt. Deze rondvaart startte in Greenwich en stopte bij de Londen Eye. Helaas wilde niemand uit mijn klas mee met de rondvaart. Zelf wilde ik wel heel graag gaan dus ben ik alleen gegaan. Bij de rondvaart heb ik weer wat nieuwe mensen leren kennen.

Morgen ga ik naar Londen samen met 2 meiden die ik vandaag heb leren kennen.

Ik zet er weer wat foto’s bij van vandaag:)

Reacties

Reacties

Carola

Super leuk zeg! Heel veel plezier :)

Oma

Astrid.
je bent al een week weg en je hebt veel gedaan vindt ik.
en je doet leuke dingen in je vrije tijd .

oOmacorrie

groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active