astrid-engeland.reismee.nl

Weekend voorbij

Het weekend is bijna alweer voorbij. Morgen beginnen mijn lessen weer!

Ik heb een leuk weekend gehad. Gister ben ik naar Londen geweest met een andere student. Als eerste hebben we geshopt in Londen. Daarna zijn we naar de photo gallery museum geweest. Het was een leuk klein museum met mooie foto’s die voeger zijn gemaakt. Beide hadden we wel verwacht dat het een groter museum zou zijn. Na het museum hebben we geluncht. Daarna zijn we naar de Tower Bridge gegaan. We hebben tickets gekocht om bovenop de Tower Bridge te lopen. Bovenop de Tower Bridge hadden we heel mooi uitzicht. 

Vandaag was ik in Greenwich. In Greenwich is heel heel mooi groot park. Nadat ik wat verder ben gelopen had ik heel mooi uitzicht. Ik ben in Greenwich naar het royal observatory museum geweest dit vond ik een mooi museum. Na het museum ben ik naar de Greenwich markt gegaan. Voordat ik daar was ben ik nog even langs het hotel gelopen waar mijn zussen verblijven. Het hotel ligt 2 min lopen vanaf de markt. Het was leuk om even over de markt te lopen. 

Er komen weer nieuwe foto’s bij! 

Reacties

Reacties

Wim en Marjan

Je hebt een welbesteed weekend gehad. Heel leuk! Morgen weer naar school, zet m op he! Liefs, pap en mam

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active