astrid-engeland.reismee.nl

Tweede week school

Gister startte mijn 2e week van school.

Vorige week had ik aan de leraar gevraagd of ik in de middag meer lessen kon volgen. Ik heb gister en vandaag een langere dag op school gehad en weer veel geleerd. De andere 4 weken neem ik ook meer lessen op maandag en dinsdag.

De leraar vertelde ons gister dat wij morgen een examen moeten maken. Dit examen bestaat uit: luisteren, lezen en schrijven. De leraar vertelde ons dat wij ons hier niet te druk over moeten maken. Dit examen gaan we maken om te kijken hoever je bent met je Engels en om te kijken waar je moeite mee heb. Zelf ben ik benieuwd naar het examen en of het niet te moeilijk zal zijn.


In de pauze heb ik miso soup op. Dit is Japanse soup wat een student meegenomen heeft vanauit Japan. Ik vond de miso soup heel lekker. Ik vertelde mijn studenten dat mijn zussen naar Londen komen en dat zij stroopwafels meenemen, en ik deze dan meeneem naar school. Iedereen is benieuwd naar de stroopwafels. :)

Vandaag heb ik me weer ingeschreven voor een activiteit die vanuit school wordt georganiseerd. Ik ga samen met een andere student naar de musical Aladdin. Deze musical is 2 augustus. Ik heb er nu al zin in!

Vandaag heb ik niet heel veel foto’s die ik erop kan zetten omdat ik de hele dag op school heb gezeten. Wel heb ik 1 foto waarbij de hond lekker op mijn schoot ligt te relaxen.

Deze foto komt erop te staan! :)

Reacties

Reacties

Marjan en Wim

Succes met je examen! Maak je niet te veel zorgen hoor. Ik zal vlg week stroopwafels inslaan. (Uit Gouda). Liefs, pap en mam

An

Leuk zeg dat je door medestudenten dingen uit andere landen kunt proeven en dat jij ze andersom weer een Nederlandse lekkernij laat proeven. Succes met het examen.
Groetjes Antoinette

Melissa

Komt helemaal goed met je examen. Echt super leuk om zo mee te kunnen lezen ook

oma corrie

het komt wel goed met jou Astrid

Yvonne

Hoi Astrid,

Lees net dat je vandaag examen hebt mogen doen. Hopelijk is het goed gegaan. Fijn om te horen dat je het naar je zin hebt daar. Veel succes en plezier hoor!

Renate

Heeee Asssiee
Super leeukk om te lezen dat t goed gaat, en dat je meer lessen kan volgen!
Wel goed dat ze je Engels uittesten via een toets, ben benieuwd hoe je die hebt gemaakt!, en jij denk ook wel!

Kan niet wachten om samen met Carola naar londen te gaan!
Onze koffers gaan we zeker vullen met stroopwafels hoor!!

Xxxx rennieee

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active