astrid-engeland.reismee.nl

Weer een update!

Gister en vandaag hebben we het examen gemaakt. Omdat we gister tijd te kort kwamen hebben we vandaag het laatste stukje van het examen gemaakt.

Gister heb ik schrijven en begrijpend lezen gemaakt van het examen. Deze onderdelen hebben we vandaag terug gekregen. Bij het onderdeel begrijpend lezen heb ik niet zo heel hoog gescoord. Dit had ik al een beetje verwacht omdat ik niet zo goed ben in begrijpend lezen. Het onderdeel schrijven heb ik gelukkig wel wat beter gemaakt. We moesten gister een brief schrijven. Ik heb bij dit onderdeel alleen een paar spellingsfouten gemaakt en een paar zinsopbouwen wat niet helemaal klopte. Ook hebben we gister luisteren en spreken gehad. Hierbij moesten we een gesprek voeren met een medestudent. Dit ging aardig goed.

Vandaag heb ik het laatste onderdeel van mijn examen gemaakt. Dit onderdeel was: spelling en grammatica. Thuis heb ik een soort gelijkmatige toets moeten maken om mijn niveau te bepalen. Mijn score van vandaag kon ik gelijk zien omdat het op de computer gemaakt moest worden. Ik heb hoger gescoord dan de toets die ik thuis moest maken.

Gister middag ben ik met een student naar het natural history museum geweest. Voordat we naar het museum gingen hebben we in Londen geluncht. We zijn eerst door het vlinderpark gelopen en daarna in het museum geweest. Het was een museum met dinosaurussen. Het was een heel groot museum waar we doorheen liepen.

Vandaag was het een hele warme dag. Ik heb na school met een paar studenten geluncht. We zijn daarna een tijdje door de stad van Eltham gaan lopen. We kwamen er al snel genoeg achter dat het veel te warm was om iets te ondernemen vandaag. We besloten om naar onze gastgezinnen te gaan. Ik zit nu lekker in de tuin mijn huiswerk aan het maken.

Morgen organiseert school een BBQ. Heel veel mensen gaan naar deze BBQ morgen en ik heb mij ook ingeschreven. Ik heb hier heel veel zin in omdat dit ook goed voor je Engels is en het is gezellig!

Ik heb weer nieuwe foto’s die erop komen! :)


Reacties

Reacties

Carola

Wauw top! Toch al vooruit gegaan in die paar dagen. Lekker bezig!
En wat gaaf al die uitjes. Havefun morgen met de BBQ!

Marjan en Wim

Super gedaan Astrid. Je bent goed vooruit gegaan met de Engelse taal. Fijn dat je met de medestudenten een goede klik hebt, en samen leuke dingen onderneemt. Veel plezier op de barbecue!

Renate

Aaaa topp heee!!
Super dat het examen goed gaat, en dat jullie ook huiswerk mee krijgen van school!
Veeel plezier met bbqe ! ?

omacorrie

goed zeg al zo snel een examen.

wat leuk dat je van alles onderneemd.

groetjes oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active