astrid-engeland.reismee.nl

Leuk weekend!

Alweer een weekend voorbij! De tijd gaat heel snel..


Vrijdag had ik een BBQ op school. Heel veel leerlingen waren aanwezig bij deze BBQ. Het was gezellig. Ook heb ik afscheid genomen van 2 studenten die terug naar huis gingen. In de avond ben ik naar een feest geweest in Londen. Dit feest was een studentenfeest. Ik ben met 6 studenten daarheen gegaan. We waren pas laat terug omdat onze Uber (taxi) niet kwam opdagen. We hebben met z’n alle anderhalf uur gewacht totdat de eerst volgende treinen reden.

Zaterdag ben ik naar Peggy porschen geweest. Peggy porschen is een cupcake store. Ik heb een foto gemaakt van de mooie ingang. Omdat het heel druk was heb ik geen cupcake gegeten. Waarschijnlijk ga ik door de weeks een keer terug om een cupcake daar te eten? Ik ben daarna naar Londen gegaan en heb een paar winkels bezocht.

Vandaag zou ik in de ochtend naar het centrum van Londen gaan samen met een andere student om te gaan shoppen. Omdat het heel hard regende in de ochtend, besloten we uiteindelijk om niet te gaan.

In de middag stond Mama Mia 2 op de planning ? we zijn naar de bioscoop in Greenwich geweest. De bioscoop zat in een indoor shoppingcentrum. Het was een hele leuke film! Ik heb er gelukkig veel van verstaan. Ik was samen met de kleindochter van mijn hostmother. Ik heb een paar dingen onthouden die ik niet begreep, en dat heeft zij aan het einde van de film uitgelegd.

Het was weer een leuk weekend! Er komen weer foto’s op!

Reacties

Reacties

Daisy

Leuk hoor as dat je het zo naar je zin hebt . ??

Marjan en Wim

Fijn dat het zo goed gaat! Je doet veel leuke dingen in je vrije tijd! Heerlijk om te lezen.

oma corrie

Astrid ik volg je Blog .je houd ons op de hoogte .
super .liefs Oma

Nel Hoogenboom

hello Astrid,
How are you? I read that you have a lot of fun in England, that’s nice to hear it Have a good time and good luck with your study?

I have a question, i can’t follow you, can you explain this
I have find you with Google ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active