astrid-engeland.reismee.nl

Bijna op de helft van mijn avontuur

wat gaat het snel, alweer bijna op de helft van mijn avontuur en dan nog 3 weekjes te gaan.


Gister tijdens tijd ben ik over de borough Market gelopen samen met een student. De borough Market is een markt waarbij ze allemaal eten en drinken hebben van verschillende culturen. Het was leuk om er even rond te lopen.

Vanavond staat Aladdin op de planning! ik ga met 2 studenten daar naartoe.

Ook is het alweer bijna weekend. Mijn zussen komen gezellig vanaf morgen 4 dagen naar Londen. Ik heb al super veel zin in het weekend! Morgen middag heb ik met mijn zussen op Londen bridge afgesproken en gaan we vanuit daar naar een foodfestival.

Deze week heb ik met mijn zussen overlegd over wat we kunnen gaan doen dit weekend. Vandaag heb ik tickets gekocht voor de London Eye. Het was voordeliger om de tickets op school te kopen.

Gister kreeg ik ook als tip van de dochter van mijn host Mother, om naar de kew garden te gaan. Dit is een hele grote tuin met mooie planten en bloemen. Ook kan je op de top van de kew garden lopen. Waarschijnlijk gaan we dit ook doen in het weekend!

Gister was ik ik aan het denken: morgen wordt de eerste keer voor mij, dat ik op mijn verjaardag naar school ga. Normaal heb ik altijd vrij van school haha.

Helaas heb ik geen foto’s die ik erbij kan zetten. Na dit weekend zet ik weer wat foto’s op mijn blog!

Reacties

Reacties

Renate

Jaaaaa bijna zover inderdaad!
Carola en ik hebben er super veel zin in!
Met koffers vol stroopwafels komen we jou kant op!
Kan niet wachten
Zie je morgen xxxxx Renate! ❤

Marjan en Wim

We hopen dat jullie een fijn weekend hebben met elkaar. Geniet ervan. Het zal morgen voor jou inderdaad wel vreemd zijn , op je verjaardag naar school! Als je weer thuis bent, gaan we jouw verjaardag vieren hoor! Liefs, pap en mam

Antoinette

Heel veel plezier dit weekend met Carola en Astrid. Ga lekker genieten met elkaar!.Groetjes van ons vanuit een zonnnig Zweden.
Theo, Antoinette Anouk en Iris.

Annette

Heel gezellig weekend met elkaar!!! xx

oma corrie

Astrid
ik ben beniewd hoe je dit weekend met je zussen
heb doorgebracht. liefs Oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active