astrid-engeland.reismee.nl

Week 4

Alweer op de 4e week.

Deze week hebben alle leerlingen met hun docent een 10 min gesprek gehad. In dit gesprek konden we met onze vragen terrecht. Ook had de leraar de gelegenheid om te vertellen hoe hij vind dat het gaat. De leraar vertelde mij dat ik heel goed vooruit ben gegaan met mijn Engels! De leraar vind dat ik voor mijn niveau heel goed Engels kan spreken. Gelukkig was dit ook mijn doel.

Ook dit weekend is alweer voorbij. Ik heb een leuk weekend gehad.

Vrijdag ben ik uit school met 2 studenten in het shoppingscentrum van Eltham geweest.

Zaterdag ben ik naar Cambridge geweest. Ik heb daar een Tour gemaakt door Cambridge. Ik vond het een hele leuke stad. Het is een heel stuk rustiger dan in Londen. In Cambridge hebben ze veel colleges en universiteiten. Na de Tour ben ik met 2 studenten naar een oud universiteit gegaan.

Vandaag ben ik met 2 studenten naar het Buckingham Palace geweest. Om 11 uur hebben we de changing the guard gezien. Er stonden heel veel mensen te wachten tot 11 uur. Nadat we het Buckingham Palace bezochten, zijn we naar een restaurant gegaan. We hebben fish en chips gegeten.

Mijn studenten waren nog niet bij de Carnaby steeg geweest. Ik heb ze deze straat laten zien. Daarna zijn we naar het National Gallery museum geweest. Dit was een heel groot museum met schilderijen waar we gratis naar binnen mochten.

Er komen weer wat foto’s bij:)

Reacties

Reacties

Jari

Super leuk! En wat fijn dat het zo goed gaat!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active