astrid-engeland.reismee.nl

Laatste dag in londen

Mijn avontuur zit erop. De 6 weken zijn voorbij. Wat is deze tijd toch snel gegaan.

Toch heb ik nog een klein verslag van deze week.

Dinsdag ben ik met een hoop studenten uiteten gegaan in Greenwich. Het was heel gezellig en omdat veel mensen dit weekend naar huis gingen, hebben we dit bedacht.

Woensdag had ik mijn examen. Dit examen heb ik gemaakt op mijn nieuwe niveau van mijn Engels. Dit examen vond ik best lastig. Na het examenben ik naar de Borough Market geweest. Ook zijn we maar een toren geweest waar we nog even konden genieten van het uitzicht van Londen.

Donderdag heeft een student mij uitgenodigd voor een afscheids dinner. Mijn student heeft een Japanese dinner voor mij gemaakt. Super lief.

Vrijdag heb ik mijn certificaat in ontvangst genomen. Op mijn certificaat staat dat ik een heel level omhoog ben gegaan met mijn Engels. Ik was heel blij toen ik dat hoorde. Na de les hadden we foodfestival op school. Iedereen nam eten of drinken mee van hun eigen land. Na het foodfestival heb ik afscheid genomen van mijn studenten en ben ik naar huis gegaan om mijn koffer in te pakken.

Vandaag is het dan toch echt tijd om naar huis te gaan. Vanmiddag zijn 2 studenten naar het station gekomen om mij uit te zwaaien. Ik vond het heel leuk dat ze er nog even waren. Nu is het nog even wachten op het vliegveld.

Dit is mijn laatste blog die ik voor jullie heb gemaakt. Ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn blog. Ik vond het super leuk om steeds weer een stukje te schrijven :)


Mijn laatste foto’s komen er nog bij.

Reacties

Reacties

Carola

Zo snel gegaan!
Vergeet niet je laatste kaartje open te maken in het vliegtuig ;)
See you soon! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active